Art Works Giannis Doganis (Γιαννης Δογανης): visual artist - portfolio / Contemporary abstract art

Art Works Giannis Doganis (Γιαννης Δογανης): visual artist - portfolio / Contemporary abstract art
ΑΜΝΟΣ ΜΗΤΡΑ ΚΛΙΜΑΞ ΑΡΡΗΤΟΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΕΛΚΥΣΤΗΣ ΚΗΡΥΚΕΙΟ ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ ΚΑΘΑΡΜΩΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΠΑΙΣ ΠΕΣΣΕΥΩΝ ΑΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΣ ΒΕΔΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΝΤΥΑΝΑ ΠΡΑΝΑ ΦΩΤΟΝΙΟ ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ ΑΝΥΣΜΑ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΔΙΟ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΙΒΑ ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΠΗΓΗΝ ΚΑΣΤΑΛΙΑΝ ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝ ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΒΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΩΝ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥΜΑΘΙΗ ΚΡΥΠΤΕΣΘΑΙ ΠΟΤΑΜΟΙΣ ΕΜΒΗΝΑΙ ΦΕΡΣΕΦΟΝΗ ΛΙΓΚΑΜ ΑΠΕΟΝΤΑ ΠΑΡΕΟΝΤΑ ΦΑΟΣ ΙΗΣΟΥ ΦΙΛΙΩΣΗ ΑΥΡΑ ΝΑΝΤΙΣ ΝΤΑΡΜΑ ΠΟΥΡΑΝΑΣ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ ΑΙΘΗΡ ΣΑΚΤΙ ΣΑΝΤΙ ΟΡΦΙΚΟΣ ΣΤΑΧΥΣ ΕΦΑΠΤΕΤΑΙ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΓΙΟΝΙ ΥΠΕΡΧΟΡΔΩΝ ΙΧΘΥΣ ΚΡΟΥΕΤΑΙ ΚΟΑΝ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ ΕΑΥΤΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΣ ΔΥΑΔΙΚΗ ΚΥΚΛΟΣ ΑΡΧΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΜΥΗΣΗ ΚΑΤΩΦΛΙ ΝΟΥΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΗ ΣΠΕΙΡΑ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΟΥΣΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΓΕΝΕΣΙΣ ΜΟΡΙΟΝ ΜΟΡΦΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΡΟΗ ΕΠΙΦΥΣΗ ΕΝΩΣΙΣ ΜΑΝΤΡΑ ΚΙΡΤΑΝ ΔΕΣΜΩΤΗΣ ΣΙΝΤΙΣ ΤΣΑΚΡΑΣ ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΑ ΧΟΡΟΣ ΕΚΣΤΑΣΗ ΗΧΩ ΠΑΝΟΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ ΑΠΑΞ ΘΗΡΑ ΩΡΙΩΝ ΑΞΩΝ ΥΓΡΟΝ ΕΑΡ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ ΚΥΚΛΩΠΕΙΟ ΥΔΑΤΙΝΟΣ ΨΗΛΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΤΥΦΛΟΙΣ ΟΜΑΣΙ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΔΟΧΩΡΑ ΚΟΥΑΡΚΣ ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΠΥΡΙΣΠΟΡΟΣ ΑΒΑΤΟΝ ΟΜΦΑΛΙΟΣ ΚΕΝΟΥ ΙΧΝΟΓΡΑΦΟΥΝ ΣΜΙΛΕΥΟΜΑΙ ΙΕΡΟ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΗ ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΜΒΡΥΑΚΟ ΟΜΟΒΙΟΤΙΚΗ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΦΑΣΜΑΤΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΥΝΑΨΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΕΡΜΙΟΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΝΤΟ ΓΙΝ ΓΙΑΓΚ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΙΗ ΝΟΤΙΖΕΤΑΙ ΘΕΡΜΟΝ ΒΑΤΟΣ ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΕΣ ΤΕΘΝΗΚΟΣ ΖΩΝ ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΜΠΟΝΤΙΝΤΑΡΜΑ ΜΙΓΑΔΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΩΘΙΝΟΝ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ ΤΑΟ ΤΑΝΤΡΑ ΚΒΑΝΤΟΥΜ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΝΕΤΡΙΝΟ ΛΟΓΟΣ ΑΝΑΡΧΟΝ ΩΚΕΑΝΙΟΣ ΚΟΡΗ ΚΥΡΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΗΣ ΚΥΜΑ ΕΣΤΙΑΣΗ ΚΟΜΒΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΒΑΣΙΣ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΦΡΑΚΤΑΛΣ ΟΥΠΑΝΙΣΑΔ ΝΟΥΚΛΕΟΝΙΑ ΑΝΤΙΥΛΗΣ ΑΝΑΔΥΣΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β ΚΑΜΠΥΛΩΣΗ ΑΓΓΕΛΩΝ ΣΤΡΟΒΙΛΟΣ ΔΡΩΜΕΝΟ ΜΑΤΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΝΕΛΙΞΗ ΕΛΕΥΣΙΣ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ ΔΙΔΑΧΗ ΚΥΚΕΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΕΙΑ ΨΑΛΜΟΙ ΠΑΛΜΟΣ ΗΜΙΤΟΝΙΟ ΑΝΥΣΜΑ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΟΤΗΣ ΦΥΤΩΡΙΟ ΦΟΒΟΣ ΧΕΙΜΩΝ ΘΕΡΟΣ ΛΟΙΜΟΣ ΔΙΩΡΥΓΑ ΩΣΜΩΝΤΑΙ ΨΥΧΑΙ ΕΠΕΣΘΑΙ ΦΡΟΝΗΣΙΝ ΦΙΛΕΙ ΚΡΥΠΤΕΣΘΑΙ ΧΩΡΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΜΑΤΑ ΨΗΦΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΗ ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΛΩΤΟΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΕΣ ΜΑΓΥΑ ΠΟΥΡΟΥΣΑ ΠΡΑΚΡΙΤΙ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΠΕΛΕΚΥΣ ΟΧΛΟΙ ΓΛΩΣΣΑΙ ΑΣΠΙΣ ΦΡΕΑΡ ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΡΑ ΥΔΑΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΦΘΟΓΓΟ ΑΝΘΟΣ ΠΕΝΤΟΖΑΛΗ ΙΑΝΟΣ ΛΕΜΟΥΡΙΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΜΕΛΑΝΗ ΟΠΗ ΡΕΥΣΤΟ ΔΕΣΜΟΣ ΒΑΡΥΤΙΚΟΣ ΛΙΒΑΔΙ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΡΠΟΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗ ΕΥΚΛΕΙΔΙΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΡΟΦΟΣ ΚΟΡΥΦΗΣ ΠΥΘΜΕΝΑΣ ΣΥΛΛΗΨΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΕΙΔΩΛΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΩΜΑ ΜΑΣΚΑ ΑΓΩΓΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΠΟΥΔΗ ΕΚΕΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΟΙΓΜΑ ΒΛΕΠΕΙΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΑΞΗ ΣΚΟΝΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΒΕΛΟΥΔΙΝΟΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΦΩΤΙΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ

28/7/08




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

"Στην αναζήτηση της γνώσης κάθε μέρα αυξάνομαι.
Στην αναζήτηση του Ταό κάθε μέρα λιγοστεύω.
Ελαττώνεται η δράση μου συνεχώς
μέχρι που ξαφνικά βρίσκομαι στο Κενό.
Όταν δεν επιδιώκω τίποτε, όλα πραγματοποιούνται!"

LAO-TSE (TAO-TE-CHING)




Είναι εικαστικός καλλιτέχνης (ζωγραφική - φωτογραφία - installations (περιβάλλοντα)). Η βάση του είναι η ορεινη νοτια Πινδος όπου διατηρεί εργαστήριο και τον χώρο σύγχρονης τέχνης και αναζήτησης Faos satori. Σπούδασε την επιστήμη της φυσικής στο Α.Π.Θ. και στην συνεχεια τον προτιμησε η διακονία του λόγου, της εικόνας, του στοχασμού. Έχει πραγματοποιήσει 9 ατομικές εκθέσεις με αντικείμενο την εννοιολογική- μινιμαλιστική τέχνη και τον αφηρημένο εξπρεσσιονισμό. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο. Έχει εργαστεί σαν σκηνογράφος στο θέατρο. Ασχοληθηκε με την διακόσμηση και χρωματική μελέτη χώρων (Αρχαία τέχνη της χωροθεσίας). Εκανε γραφικές τέχνες – φιλοτέχνηση λογότυπου εταιριών, εικονογράφηση εντύπων, εξώφυλλων βιβλίων, σχεδίαση μακετών ετικετών προϊόντων. Έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές.

Είναι ερευνητης μη συμβατικής θεραπευτικής (ολιστική βοτανική θεραπευτική-Αγιουρβέδα -ανθοϊάματα Dr.E.Bach, χρωματοθεραπεία). Ασχοληθηκε με τον συντονισμο ομάδων art therapy, art action (Αυτογνωσιακές - ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις μέσω της τέχνης). Διδάξε θεραπευτικές τέχνες: Δημιουργική φωτογραφία, εικαστική παιγνιοθεραπεία, ζωγραφική μαντάλα, ζεν ζωγραφική, τεχνικές βαθειάς χαλάρωσης και διαλογισμου, αναπνευστικές τεχνικές (πραναγυάμα) και Γιογκα. Ερευνά της εφαρμογές της κβαντικής φυσικής στο χώρο της εναλλακτικής Ιατρικής .

Τα πρώιμα ενδιαφέροντα όπως και η εκπαίδευση του επικεντρώθηκαν κυρίως στη Φυσική, τα Μαθηματικά, στις εναλλακτικές μορφές Ιατρικής, στις εικαστικές τέχνες. Σπούδασε θετικές επιστήμες (Φυσικός) 1979-1984, στην Φυσικομαθηματική σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσ/κης (Α.Π.Θ.). Μαθήτευσε στην Swami Sivamurtί στο Satyanandashram (1983-1987) και στην «Harmonious Life» του Robert Ηλια Najemy, όπου απόκτησε γνώση της επιστήμης της Γιόγκα. Εμβάθυνε στις θεραπευτικές τέχνες (τεχνικές διαλογισμού - Τάντρα - Ζεν) του Πολυεπιστήμιου Osho. Αφήνοντας πίσω τον "ακαδημαικό" στίβο, στραφηκε στην αναζήτηση εναλλακτικών μορφών ζωής. Περιπλανήθηκε κάνοντας διάφορες δουλειές, σε οικοδομή, στα κεραμικά, σε εφημερίδα, στο μασσάζ, σαν κηπουρός, σαν μάγειρας, σαν ελαιοχρωματιστής, σαν ψάλτης Βυζαντινής μουσικής, σαν φωτογράφος - και πάνω απ' όλα παίζοντας τέννις! Αντελήφθηκε ότι σήμερα είναι δυσκολότερο να επιβιώσουμε σαν άνθρωποι παρά να βγάζουμε απλά το ψωμί μας.

Ορμώμενος από μία θρησκευτικού τύπου εσωτερική κλίση, ήρθε σε επαφή με την τέχνη, αρχικά με την εστίαση - εικονογράφηση αρχέτυπων εικονοσυμβόλων. Σε μια αναζήτηση του αληθινού και όχι του ρεαλιστικού. Θέλοντας να εκφράσει και όχι να εκφραστεί. Θεωρεί την τέχνη ειδικά για τους δυτικούς, ένα ισχυρό εργαλείο απελευθέρωσης του νου και γνώσης του Εαυτού. Kαι συνεχίζει να συλλέγει «υλικό» από την ζωή, την τέχνη και την επιστήμη, την ιστορία και τους μύθους της «συλλογικής μνήμης». Δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση με τον θεατή, ενεργοποιώντας τις συγκινησιακές μνήμες.


Κεντρικός άξονας της έρευνας του είναι η διερεύνηση των σχέσεων και συσχετίσεων της σύγχρονης φυσικής (κβαντομηχανική, φυσική των στοιχειωδών σωματιδίων), του μυστικισμού και της σύγχρονης τέχνης. Αντικείμενο μελέτης του αποτελεί το ενοποιημένο πεδίο (=πεδίο καθαρής συνείδησης = ατμαν = εαυτός) της Βεδικής επιστήμης (Πανεπιστήμιο MIU) και η σχέση του με τις υπερσυμμετρικές θεωρίες του ενιαίου κβαντικού πεδίου (κβαντική φυσική). Πιστεύει ότι στο σημείο τομής της σύγχρονης επιστήμης και του μυστικισμού βρίσκεται το θεμέλιο για μια ριζική ανανέωση της αντίληψης μας για τον κόσμο, που απορρίπτει την νευτώνια λογική και την σχέση αιτίου - αποτελέσματος, εισάγοντας μια νέα συγχρονιστική σχέση ανάμεσα στον παρατηρητή και στο παρατηρούμενο. Όσον αφορά τον τομέα της σύγχρονης τέχνης, πιστεύει, ότι εκεί πια καταγράφεται με τον πιο άμεσο τρόπο ή μυστικιστική πορεία από το εγω στο Εκεινο.

Το 1989 εξέδωσε την επιστημονική διατριβή - μελέτη: «κβαντική προσέγγιση του πόνου», το 1991 το δοκίμιο: «Η συμβολική τέχνη όχημα στην διερεύνηση-απελευθέρωση του ασυνείδητου». Το 1997 εκδίδεται η «τρίτη πλευρά του «ποταμού» ένα κείμενο με αυτόνομα άρθρα-μελέτες καθώς και πλούσιο φωτογραφικό υλικό για τη φύση της σύγχρονης τέχνης και όχι μόνο. Το 1998 με αφορμή την έκθεση-τομή, ζωγραφικής και φωτογραφίας: «Η σιωπή της όρασης- επιφάνειες διαλογισμού», παρουσιάζει ολοκληρωμένο κατάλογο έργων του, ζωγραφικής-εγκαταστάσεων (1988-1998) και φωτογραφίας (1996-1997).

Αρχές του 1999 παρουσιάζει το φωτογραφικό λεύκωμα «Σώματος διαλογισμός – Η ενθύμηση του εαυτού», ένα αφιέρωμα στο κβαντικό σώμα. Πρόκειται για μια εργασία-δράση στο χώρο της εννοιολογικής τέχνης. Το 1999 παρουσίασε τον «Σιωπηλό παρατηρητή» που περιλαμβάνει φωτογραφικό αρχείο (1961-1998) καθώς και παλιότερες εργασίες του (1988-1993) στον εικαστικό χώρο. Επίσης το 1999 παρουσιάζει τον κατάλογο: faos satori-desert breath με φωτογραφικά έργα (photographie-tableau) (1995-1999).


Σαν σκηνογράφος συνεργάστηκε με το δημοτικό θέατρο Τρικάλων σκηνογραφώντας αρχαίο Δράμα και δραματοποιημένη ποίηση. Φιλοτέχνησε τις μακέτες των ετικετών αναψυκτικών προϊόντων-χυμών της εταιρίας Κλιάφα (1999-2004). Την άνοιξη του 2001 παρουσίασε την “Ηχοφωταύγεια-Φαοδόνηση” ένα οπτικό-ηχητικό ντοκουμέντο. Το ίδιο χρονικό διάστημα κυκλοφορεί φωτογραφικό κατάλογο με δικά του έργα με θέμα το σώμα. Μια φωτογραφική προσέγγιση της ποίησης του Γ. Σεφέρη. Το Πάσχα του 2001 εκδίδει κατάλογο με τα προϊόντα της εταιρίας Κλιάφα που φιλοτέχνησε. Επίσης κατάλογο έργων ζωγραφικής της περιόδου 1998-2000 “Η ερώτηση έχει σιωπήσει. Η καθαρότητα του ενός”.


Το καλοκαίρι του 2001 εκδίδει τον κατάλογο “Μαθητεία Φωτός”, ασπρόμαυρη (Α/Μ) Ζεν Φωτογραφία IANIS, τον κατάλογο ζωγραφικής “χειρόγραφα ημερολογίου”, μια αναφορά στα αρχεία της χαμένης γνώσης και τον κατάλογο “Ζεν ζωγραφική IANIS” (λεπτομέρειες έργων). Τον Δεκέμβριο του 2001 εκθέτει στο πολιτιστικό κέντρο Τρικάλων. Το 2006 εκθέτει τις “Επιφάνειες Διαλογισμού” στο Εικαστικό Kέντρο Τρικάλων, αίθουσα τέχνης “Φοίβος”. Και η εικαστική και πνευματική περιπέτεια συνεχίζεται, αναζητώντας τα ίχνη του πολιτισμού, το αμφίδρομο φως της Γνώσης.




ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ

1989:
«Κβαντική προσέγγιση του πόνου». Μελέτη- Επιστημονική διατριβή

1991:
«Η συμβολική τέχνη όχημα στην διερεύνηση-απελευθέρωση του ασυνείδητου». Δοκίμιο + Έκθεση Έργων.

1992:
Έκθεση εικονοσυμβόλων. Πολιτιστικό κέντρο <<Αχίλλειο>>

1995:
«Η τρίτη πλευρά του ποταμού». Σχολές «Δίολκος ».
Έκθεση συμβολικής – εννοιολογικής –γεωμετρικής τέχνης .

1996:
«Η τρίτη πλευρά του ποταμού» Δοκίμιο

1996:
<<Οροσειρές του μυαλού – Πεδιάδες της καρδιάς>>.
Έκθεση. Πολιτιστικó κέντρο Τρικάλων.

1997:
«To αντικείμενο δεν είναι πλέον σύμβολο, είναι γεγονός»
Έκθεση. Πολιτιστικό κέντρο Τρικάλων.
Ζωγραφική – φωτογραφία – εγκαταστάσεις.

1998:
<<Η σιωπή της Όρασης –Επιφάνειες διαλογισμού>>
Έκθεση. Πολιτιστικό κέντρο Τρικάλων.
Ζωγραφική – Φωτογραφία – Εγκαταστάσεις

1998:
Κατάλογος έργων ζωγραφικής (1988–1998) - φωτογραφίας (1996-1997).

1999:
Αφιέρωμα στο κβαντικό σώμα. Φωτογραφικό λεύκωμα
«Σώματος διαλογισμός – Η ενθύμηση του Εαυτού».

1999:
«Σιωπηλός παρατηρητής». Φωτογραφικό αρχείο (1961 – 1998 ). Εργασίες στον εικαστικό χώρο (1988 – 1993 ).

1999:
Κατάλογος φωτογραφικών έργων : (Photographie – Tableaux) (1995 – 1999). Τίτλος: Faos Satori.

1999:
Σκηνογραφία αρχαίου Δράματος και δραματοποιημένης ποίησης ( Γ. Ρίτσος). Δημοτικό θέατρο Τρικάλων.

2000:
Μακέτες ετικετών αναψυκτικών προϊόντων - χυμών της Εταιρίας Κλιάφα. Σκηνικός διάκοσμος περίπτερου εκθέσεων της Εταιρίας.

2001:
«Ηχοφωταύγεια – φαοδόνηση».Οπτικό – ηχητικό ντοκουμέντο. Μουσικοεικαστική σύμπραξη. Διερεύνηση της σχέσης ήχου – φωτός – κίνησης.

2001:
«Όποιος ποτέ του δεν αγάπησε θ’ αγαπήσει στο Φως.»
Φωτογραφικός κατάλογος με θέμα το σώμα. Φωτογραφική προσέγγιση ποίησης Γ. Σεφέρη.

2001:
Kατάλογος προϊόντων Εταιρίας Κλιάφα.

2001:
Κατάλογος (ΙΑΝΙS–2001) Ζωγραφική –Εγκαταστάσεις. (1998 –2000).

2001:
Kατάλογος ζωγραφικής << χειρόγραφα ημερολόγιου>>.

2001:
Κατάλογος Α\Μ Φωτογραφίας <<Μαθητεία Φωτός >>.

2001:
Ζεν Ζωγραφική Ιάνις .Κατάλογος. (λεπτομέρειες έργων)

2001:
Έκθεση. Πολιτιστικό κέντρο Τρικάλων. Κατάλογος έργων.
(Η ερώτηση έχει σιωπήσει. Η καθαρότητα του ενός).

2005:
Καλλιτεχνική επιμέλεια. Συμμετοχή στην πανελλήνια ομαδική:
«Το γυμνό στην τέχνη». Αίθουσα τέχνης Φοίβος.

2006:
Έκθεση έργων. Εικαστικό κέντρο Τρικάλων, αίθουσα τέχνης Φοίβος. «Επιφάνειες διαλογισμού. Κατάδυση στην “βαθύτητα ,, της επιφάνειας».

2006:
Φιλοτέχνηση μακετών χυμών – αναψυκτικών εταιρείας Κλιάφα.

2007:
"Το Φως υπογραφει με Φως". Εκθεση εργων.
Χωρος τεχνης " Αγγελος ".Ορεινη Ελατη Περτουλι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ποις ειναι ο ηχος ενος χεριου που χειροκροτει? (Κοαν)

Ποις ειναι ο ηχος ενος χεριου που χειροκροτει? (Κοαν)
Τα εργα της συγχρονης τεχνης οπως και τα Κοαν εχουν εντονο τον παραδοξο χαρακτηρα τους ωστε να προκαλεσουν τον θεατη τους ν'αμφισβητησει ανα πασα στιγμη τον εννοιολογικο χαρτη του.